VECKOSCHEMA FÖR GRUPPASS OCH ZOOM-KLASSER!

Schemat nedan gäller fr o m 10/2 t o m 30/4

Måndag:     15:00 – 16:00      Mediyoga Mjuk (enbart Zoom-klass)

                   17:30 – 18:40       Mediyoga Mjuk – Gongvila

Tisdag:       17:00 – 18:10      Mediyoga Mjuk – Gongvila jv – Meditation oj v

Onsdag:    18:30 – 19:40       Mediyoga Mjuk – gongvila

Torsdag:    17:00 – 18:00       Mix jämn oj v / Mediyoga medel j v

Fredag:      11:00 – 12:00      Mediyoga Mjuk (enbart Zoom-klass)

  • Zoomklasserna (yoga via nätet) är rödmarkerade Boka in dig som vanligt även till Zoomklasserna (via sms eller mejl, helst inte via sociala medier då risken finns att jag missar din anmälan) dock allra senast 1 timme före passet, så skickar jag en inbjudan med en länk så du kan koppla upp dig i god tid.
  • Koppla upp dig i tid (10-15 min) för att ledaren ska hinna släppa in de deltagare som är med online. Försenade deltagare kan ej släppas in då passet startat.
  • “Muta” dvs stäng av din egen mikrofon och kamera för att minska risk för störningar. Kolla volymen på din enhet så den inte är för låg.
  • Ett klipp på kortet eller drop in-pris gäller även när du kör zoom. Du själv fyller i ditt kort och visar (messar eller mejlar en bild, alternativt kommer förbi Yogaplan och vi stämmer av efter några tillfällen. Betalar du drop in-priset kan du swisha 123 086 8133 som vanligt.)

Anmälan till passen sker löpande från gång till gång eller att du bokar in dig på flera pass framåt.
Kontakta mig för inbokning på 0730260071 eller maila info@yogaplan.se

MEDIYOGA MJUK OCH MEDEL

Passen som ingår i MEDIYOGA MJUK går utmärkt att göra på stol.
Fortsättningsyogan, dvs MEDEL är också lugn och introspektiv precis som MJUK men med skillnaden att vissa övningar utförs i stående eller liggande. I alla kurser oavsett svårighetsgrad gäller alltid att man utgår från egen förmåga, dvs du gör bara det du klarar av, vilket är fullt tillräckligt. Har du provat MJUK under en period kan de flesta utan problem också prova MEDEL.

YOGAMIX

De här klasserna är lite mer fysiska med övningar ur bl a hathayogan. Här får du använda hela kroppen på många olika sätt och i flera olika övningar och positioner. Till skillnad från mediyogan som ger möjlighet till en kortare vila mellan varje övning så jobbar man här i ett ganska oavbrutet flöde men såklart efter egen förmåga och i eget tempo. Andning och meditation är en självklar del även i de här yogapassen.